Hoppa till innehåll

Paper Mario

Rekommendera inlägg

Hej!

Har precis kommit till månen på Paper Mario(Gamecube), men kan inte komma vidare? När jag går runt på banan går jag bara i cirklar och kommer tillbaka till samma plats. Jag kan se i bakgrunden att där finns ett rör som jag ska in i, men fattar inte hur jag ska göra för att få fram röret på själva banan?

Nån som kan hjälpa mig??

Tack på förhand!! :meddum:

Redigerat av Poopster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad kul att fler tjejer hittar hit... Iallafall så ska man självklart gå till den delen på månen där man ser röret i bakgrunden. Där någonstans ska du kanske använda Flurrie för att blåsa bort någonting eller skulle man använda Bobbery för att spränga upp någon skadad sten eller liknande. Det ska inte vara för svårt att lista ut när du väl är på plats. Efter detta kommer röret fram och du kan ta dig till... bakgrunden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

pper mario är så förutsägbart bara för at en kan sprängas och en ska blåsass så ska man göra så hela tiden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

ja man snackar med en snubbe i snöstaden sen så blir det ett led man börjar i petslburg sen så snackar med en där sen så säger den nästa stad osv. obs gå aldrig tillbaka till en stad du redan varit i då får du börja om

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Det börjar med att man får en ledtråd till vart man ska gå. När man är där ska man leta upp en snubbe eller något som gör att man får nästa ledtråd. Till slut har man gått igenom alla chapters och någon gång har jag för mig att en bomb-gubbe frågar om att han vill ha alla dina pengar för att få reda på något. Då ska man trycka på att man vill ge alla sina pengar och då berättar han, men sedan får man tillbaka alla pengar igen.

Här är ställena i rätt ordning:

Poshley Heights

Petalburg

Keelhaul Key

Glitzville

Great Tree

Twiligt Town

Fahr Outpost

Sedan tillbaka till "kanon-landet" där han är nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...