Hoppa till innehåll

Semifinalen

Gäst Dark_Zebra

Rekommendera inlägg

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Italien var värdiga vinnare eftersom de skapade ytor, löpte och skapade de bästa chanserna. Del Piero skulle aldrig gjort mål om inte Grosso hade gjort det före. Tyskarna hade ju redan givit upp när Grosso gjort mål.

Det var det dummaste jag hört. Tyskarna blev shockade när gilardino spelade upp Del Piero.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får tycka vad du vill, Puck0, men jag tror inte att man spelar klassfotboll med 2 minuter kvar och ett backlänges mål. Du verkar tro att alla som inte tycker som dig är dumma i huvudet, lägg av med det. Bara för att du hejade på Tyskland (vilket det verkar som du gjorde) behöver du ju inte vara otrevlig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Frankrike vann inte rättvist. Portugal spelade bra fotboll hela tiden och skapade målchanser. Själv tycker jag inte att det skulle vara straff. Eftersom Henry hjälper till riktigt mkt. Ronaldo skulle fått straff för Portugal. Kolla när han hoppar upp och ska nicka bollen, då sätter en av Frankrikes backar fram knäet så att Ronaldo faller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Vad har Sverige med semi-finalerna att göra? Jag tycker iallafall att Frankrike vann rättvist igår. =)

Det är för att du tror att Del Piero är en soppa och tror att han inte skulle sätta spicken klar till Semifinal!

Det är Tysklands fel att dem förlora. Dem väntade på straffarna i förlägningen. Dem tror att Italien räcker inte mot Tyskland. Sen så flyger en boll i deras nät.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var inte så jag menade. Jag menade att om Tyskland ligger under kämpade de inte lika mycket och Del Piero kunde lätt chippa upp den i krysset. =)

Jag menade att jag tyckte Tyskland spelade dåligt och Italien bra. Det var Tysklands fel att de förlorade, vi har egentligen samma åsikt men vi missuppfattade bara varandra.

Redigerat av Ganon20000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...