Iqaros Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Frankrike vann inte rättvist. Portugal spelade bra fotboll hela tiden och skapade målchanser. Själv tycker jag inte att det skulle vara straff. Eftersom Henry hjälper till riktigt mkt. Ronaldo skulle fått straff för Portugal. Kolla när han hoppar upp och ska nicka bollen, då sätter en av Frankrikes backar fram knäet så att Ronaldo faller. Hela din text är fångat ur luften. För det första så var det en självklar straff som domaren dömde för Frankrike när Henry fäldes. Henry kapades på det högra benet och kunde därmed inte komma till något avslut. För det andra, Ronaldo är väldigt bra på att filma och använde en av sina aktioner just i den scenen då fransmannen inte ens vara i närheten av att fälla honom. Att Portugal spelade bra är även det absurt, dock så tycker jag inte att Frankrike spelade bättre, men de fick som sagt en straff vilket avgjorde matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Frankrike vann inte rättvist. Portugal spelade bra fotboll hela tiden och skapade målchanser. Själv tycker jag inte att det skulle vara straff. Eftersom Henry hjälper till riktigt mkt. Ronaldo skulle fått straff för Portugal. Kolla när han hoppar upp och ska nicka bollen, då sätter en av Frankrikes backar fram knäet så att Ronaldo faller. Titta noga så ska du se hur Fransmannen trycker ner Ronaldo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.