Manikku Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) Hemma så stryker det omkring en hemlös katt som är smal som i in. Jag har fått tillåtelse att ge den mat men jag vill att den ska få det bättre (får inte klappa :( ) Vad tycker ni att jag ska göra ? Det verkar inte som om den vill äta men är smal så det går inte att bli smalare. :cry: Redigerat 3 Juli 2006 av Madde-the-Wolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 ring djurskyddsmyndigheten eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 mata den med mat från McDonald's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 mata den med mat från McDonald's. Nu skämtar du <_< ??? Men som Guggo sa ring till din lokala djurskyddsmyndighet och fråga om de kan ta katten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 mata den med mat från McDonald's. det var ju en bra idé om den är för smal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 De funkar faktiskt jättebra. Jag och min kompis orkade inte köpa kattmat till en katt han hade så katten fick en Big mac istället :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Hmm...ni orkade inte köpa kattmat men ni orkade köpa en big mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Japp, mataffären var ju en ganska bra bit bort medans MC donalds var på andra sidan gatan lite till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 OBS! Vi blir dagligen uppringda av personer som hittar katter springande där de bor, som tillsynes är utan hem. Innan vi tar emot en sådan katt är det viktigt att katten är anmäld till polisen samt att lappar är uppsatta Detta för att inte riskera att omplacera en katt som faktiskt har ett hem. Innan vi tar emot en katt måste den vara vaccinerad mot kattpest och snuva, detta för att inte riskera sjukdomar hos de katter vi redan har och dels för att vi ej har ekonomiska resurser till att hjälpa alla katter. Man räknar med att det finns minst 10 000 hemlösa katter bara i Stockholm!!! När ni gjort allt det så kan ni lämna in katten till ett ställe som "Solgläntan" (http://www.kattpensionat.com/). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Gör som scrapcat gav dig. Den kan vara sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Min mamma tog hand om en katt som en gammal gubbe slängt ute på gatan när den bara var några veckor gammal, den dog av cancer i magen förra året. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Liknande skaer har hänt min kompis fasst dom hittade en gravid katt! Den fick ungar (såklart) men nu har dom lämnat den till några andra! Varför får du inte klappa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.