Hoppa till innehåll

Hemlös Katt

Manikku

Rekommendera inlägg

Hemma så stryker det omkring en hemlös katt som är smal som i in. Jag har fått tillåtelse att ge den mat men jag vill att den ska få det bättre (får inte klappa :( )

Vad tycker ni att jag ska göra ? Det verkar inte som om den vill äta men är smal så det går inte att bli smalare. :cry:

Redigerat av Madde-the-Wolf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka
OBS!

Vi blir dagligen uppringda av personer som hittar katter springande där de bor, som tillsynes är utan hem. Innan vi tar emot en sådan katt är det viktigt att katten är anmäld till polisen samt att lappar är uppsatta Detta för att inte riskera att omplacera en katt som faktiskt har ett hem. Innan vi tar emot en katt måste den vara vaccinerad mot kattpest och snuva, detta för att inte riskera sjukdomar hos de katter vi redan har och dels för att vi ej har ekonomiska resurser till att hjälpa alla katter.

Man räknar med att det finns minst 10 000 hemlösa katter bara i Stockholm!!!

När ni gjort allt det så kan ni lämna in katten till ett ställe som "Solgläntan" (http://www.kattpensionat.com/).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...