Pulpen Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jag har precis fått Earth element och håller på och springer omkring i Hyrule Staden och vet inte vad jag ska göra. :S Jag har gjort svärdsutbildingen och har fått komma in på den vänstra utgången av stan där en vakt vill att man ska visa spin attacken. hjälp någon? :8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 du ska få en burk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Hur får jag burken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Du köper den av en Business Scrub på MT Crenel eller i Trillby Highland. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Aahaa, nu hittade jag den. Den var ju helt osynlig mellan eldarna. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Jag har just hittat burken och vattnat en slingerväxt så att jag har tagit mig uppför en klippa men nu kommer jag inte längre. Jag har kommit upp till ett ställe där det verkar som att man ska vara liten för att kunna klättra upp. Det är en "slingerböna" mellan två klippblock som man inte kommer åt att vattna. Nån som kan berätta hur jag kommer vidare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 skriv i zeldaforumet nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg