hades_932 Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 (redigerat) Tyckte att det skulle vara kul om man fick se hur ni spelar... Så spela in när ni spelar något av era spel. Demo eller fullt är strunt samma!!! För och spela in kan du behöva ett program, ett sådant är Hypercam 2. Om du vill ladda ner det så tryck HÄR Dock så spelar den bara in till AVI. P.S Visste inte vilket forum jag skulle skriva i. Redigerat 4 Juli 2006 av gallimatias Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Kostar HyperCam. pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Det är en trail tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 nepp det kostar inge men du har rätt energy det är en trai tror jag :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 En spelfilm är inte en film från ett spel utan (taget ur wikipedia): Spelfilm är en film baserad på ett manuskript med detaljerade scenanvisningar och förberedd dialog. En spelfilm produceras av en filmproducent och regisseras av en filmregissör. Numera kommer spelfilmen i allmänhet ut först på biograf, sedan på DVD och VHS, följt av kabel-TV och TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Spelar ingen roll, alla vet vad han menade ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Han skrev ju också vad han menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.