Pandora Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 :P Dom finns i japan FINNS NYA PKM kommer ngån! och Det Kommer Lovar såg det på ett forum USA har det senaste MRY RED Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 (redigerat) HAHA det kommer inte alls , om det skulle komma skulle det stå på : http://www.serebii.net Vilket det inte gör , dom spel som däremot kommer är Pokemon Diamond/Pearl till DS och Pokemon Battle Revolution till Wii . Admin kan låsa tråden . Plz Redigerat 4 Juli 2006 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Nog har jag sett nya spel till GBA. De heter Chaos bak verson o Quarts verson. De finns på Tradera. Sök på Pokemon så får ni se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Då är det fejk ! Me däremot ska Mysterious dungeon -Red komma till GBA och -blue till DS ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Hm.. Ne jag tror inte det är fake med Chaos och Quartz. Det är ju väldigt många som har Chaos, jag ska köpa det och se hur det är. Men Quartz är jag lite osäker på, det är bara en som har den på Tradera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det är 100 procent fake ! Om det skulle stämma skulle det stå på http://www.serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det är 100 procent fake ! Om det skulle stämma skulle det stå på http://www.serebii.net Allt behöver inte stå på serebii! Vissa saker får man bara reda på på psypokes.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Vart står det någonstans på Psypokes? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Meh, det kommer ju från Thailand,det finns säkert tusentals personer som sitter och gör dåliga pokémon-kopior hela dagarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Vad spelar det för roll när man kan beställa det fårn USA? Allt utom instruktionsmanualen är ju ändå på engelska när man köper Pokémon spel i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Mysterious dungeon -Blue ska jag köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 det är iallafall inte Nintendo som har gjort Chaos o Quartz, och då är det inte RIKTIGA pokemon 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg