Aegzor Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Hej, jag undrar om det är någon mer än mej här på fuska's forum som lyssnar på Ultima Thule, och dom andra vikinga-rock's banden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Ultima Thule har en grymt bra låt och det är Sissta brevet hem,och sedan några hyffasde så som bäring nord eller va den nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Nej, jag lyssnar inte på sådan musik över huvudtaget, vanlig rock är mycket bättre tycker jag. Orka med "V-rock" när det finns äkta vara. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Har hört ett V-rock band, Völund Smed hette de och de var helt ok. Presentation: Om V-rock inte är äkta finns det inget som är äkta. Redigerat 5 Juli 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Völund och Thule är de bästa banden som finns på jorden ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Verkar lite smårasistisk musik måste jag få addera lite vid sidan om. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Jag säger bara en sak: Vikingarock är defenitivt INTE samma sak som rasse-musik ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.