Aegzor Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Skrivet 4 Juli 2006 Hej, jag undrar om det är någon mer än mej här på fuska's forum som lyssnar på Ultima Thule, och dom andra vikinga-rock's banden ? Citera
Red_fox2 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Skrivet 5 Juli 2006 Ultima Thule har en grymt bra låt och det är Sissta brevet hem,och sedan några hyffasde så som bäring nord eller va den nu heter Citera
Dolphin Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Skrivet 5 Juli 2006 Nej, jag lyssnar inte på sådan musik över huvudtaget, vanlig rock är mycket bättre tycker jag. Orka med "V-rock" när det finns äkta vara. ;) Citera
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Har hört ett V-rock band, Völund Smed hette de och de var helt ok. Presentation: Om V-rock inte är äkta finns det inget som är äkta. Redigerat 5 Juli 2006 av Ganon20000 Citera
Aegzor Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2006 Völund och Thule är de bästa banden som finns på jorden ! Citera
Pulpen Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Skrivet 5 Juli 2006 Verkar lite smårasistisk musik måste jag få addera lite vid sidan om. :o Citera
Aegzor Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2006 Jag säger bara en sak: Vikingarock är defenitivt INTE samma sak som rasse-musik ! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.