Gäst jesper93 Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 (redigerat) någon som är data expert och kan mycket om datorer :cool: Redigerat 5 Juli 2006 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Om3ga_93 Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 haha, du kanske skulle ta o skaffa brevvän? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Å vad har deta med datorer att göra :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag är bra på datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag tror att han behöver hjälp med Kamratpostens brevlåda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 vet någon vad en debugger är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag har ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Jag tror att han behöver hjälp med Kamratpostens brevlåda? Jaha var det så han menade!!!>_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 vad f*n har kamratposten med datorer å göra? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 bra fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 vad f*n har kamratposten med datorer å göra? :blink: Hehe,vet inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.