Hoppa till innehåll

Garry's Mod 9


Rekommendera inlägg

Jag ska köpa Half-Life 2 och sen installera Garry's Mod 9 jag har ju självklart testar hl2 hos kompisar och det är skojj men aldrig Garry's Mod 9 och jag har varit och kollat på hemsidan och jag har en fråga. Går det göra t.ex en bas med kulsprutor och typ nån som står och skjuter vid dom och så att det kommer zombies hela tiden eller ?

 

Kan Man säga det finns tillägg till garry's mod 9 som man kan göra så annars kan du inte men ladda ner gmp 1.5: GmodPlus 1.5 Av ReaperSwE......

men fråga på om du vill ha mer hjälp!?! :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 150
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

du, på gmod asså, hur gör man så att det blir paus mellan vissa ent_fire commandon? gör man såhär eller?

ent_fire trigger addoutput "onbreak bomb explode";wait;ent_fire trigger addoutput "onbreak cage disablemotion"

 

eller? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du, på gmod asså, hur gör man så att det blir paus mellan vissa ent_fire commandon? gör man såhär eller?

ent_fire trigger addoutput "onbreak bomb explode";wait;ent_fire trigger addoutput "onbreak cage disablemotion"

 

eller? :huh:

 

kommer inte ihåg riktigt men det är sådär vad jag kommer ihå jag orkar inte med ent_fire commands..... jag bara bygger ny förtiden orka det! :meddum:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du, på gmod asså, hur gör man så att det blir paus mellan vissa ent_fire commandon? gör man såhär eller?

ent_fire trigger addoutput "onbreak bomb explode";wait;ent_fire trigger addoutput "onbreak cage disablemotion"

 

eller? :huh:

 

nee! ent_fire commandon rockar!! man kan göra fällor och allt o programera dörrar å så :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du, på gmod asså, hur gör man så att det blir paus mellan vissa ent_fire commandon? gör man såhär eller?

ent_fire trigger addoutput "onbreak bomb explode";wait;ent_fire trigger addoutput "onbreak cage disablemotion"

 

eller? :huh:

 

Nån som vill göra ett vapen pack till garry's mod 9 med mig adda på [email protected] vi gör vapen då i lua och kanske gör egna modeller och vi kan göra scripts som startar via lua vapnen och sånt adda mig på msn så får du veta och vi kan börja men vi redigerar vanliga vapen men gör egna modeller och ädrar lua scriptet jag har ju gjort en sågbladk-pist så ses :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du, på gmod asså, hur gör man så att det blir paus mellan vissa ent_fire commandon? gör man såhär eller?

ent_fire trigger addoutput "onbreak bomb explode";wait;ent_fire trigger addoutput "onbreak cage disablemotion"

 

eller? :huh:

 

Om du vill att det ska bli längre paus så ska du ha fler wait typ wait;wait;wait;wait;
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vill gjärna göra ett pak med dig men jag kan ej öppna filen till tuten

 

vi kan prata mer på msn

 

Men en grej behöver jag hjälp med hitta nåt 3dprogram som är gratis och utan 30 dagars tid hatar sånt..... så hjälp mig någon! :cry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...