SmeK Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 kan man få en länk till nån typ av elevetor mod plz där man kan göra hissar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 kan man få en länk till nån typ av elevetor mod plz där man kan göra hissar tror inte det finns...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Samtidigt alltså? Nedrans, jag har ju CSS och HL2: DM men inte vanliga HL2! Man behöver inte HL2 man behöver bara CSS + HL2DM jag har själv det!!!Ladda ner GMOD9 och lägg det i steamapps/source mods/ sen skapa en genväg på skrivbordet med följande saker: Ställe där steam är \Steam.exe -applaunch 320 -game "Ställe där steam är\SteamApps\SourceMods\gmod9" Exempel : C:\Program\Steam\Steam.exe -applaunch 320 -game "C:\program\Steam\SteamApps\SourceMods\gmod9" Starta i : vartsteamär\SteamApps\SourceMods\gmod9 ex. C:\program\Steam\SteamApps\SourceMods\gmod9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 AntonJ3000, jag har testat det där för ca 5 min sen, det funkar inte... kan du förklara liiite bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Samtidigt alltså? Nedrans, jag har ju CSS och HL2: DM men inte vanliga HL2! man ska visst ha HL2 instrallerat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag vet en kille som inte ha HL2 och han har Gmod... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag vet en kille som inte ha HL2 och han har Gmod... OMG!!!! :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Men fråga mig inte hur han gjorde. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Konstigt att man kan ha gmod utan HL2 undrar hur han gjorde :huh: bdw nån som vet hur man gör Lua weapons ???? Redigerat 18 Oktober 2006 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag installerade det och det bara ko fram i steam rutan :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Samtidigt alltså? Nedrans, jag har ju CSS och HL2: DM men inte vanliga HL2! Ja det är nödvädigt för modellerna som som finns på half-life 2 och textures som finns för man BEHÖVER Hl2 så glöm att försöka spela gmod utan hl2! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Samtidigt alltså? Nedrans, jag har ju CSS och HL2: DM men inte vanliga HL2! Jag spelar utan HL2... men iaf så sök runt lite i forums.facepunchstudios.comDär står det en guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg