Hoppa till innehåll

Garry's Mod 9


Rekommendera inlägg

  • Svar 150
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

eftersom du är så snäll...Så kan du kanske berätta hur man skickar atombomber.....undrar :P Och vet du hur man gör en bil??? inte en som man sätter sig i...

Ok AtomBomberna Är Ett Vapen Som Man Laddar Ner Från Garry's Mod Forumet Och Jag HAr DOm

..... Sen Så Har Vi Bilen Då...

Ta En Bil Från q Menyn Sen Ta Wheels Toolen Välj APC Wheel Elr Car Wheel Sen Sikta På På Där.... Hur Ska Man Förklara...

Jo På dom andra hjulen som är på bilen... sen ta trusters på baksidan av bilen ex på Nummer skylten... Och Sen sätter Du en Truster På högra sida sen På Vänstra

sida... tadaa!!

men för att bilen ska svänga så är du är inne på trusters menyn så väljer du nummer 8 sen sätter trustern på baksidan av bilen sen på truster menyn igen och väljer nummer fyra och siktar på höger sida och sen på samma meny väljer nummer 6 och skjuter på den vänstra delen av bilen och så nu har du en BIL! Ses Nu Ska jag kolla på brainiac :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok nu är det den sista frågan (tror jag... :)  :P ) Jag har laddat ner eswep weapon pack..... men vill inte ha den mer! :( !! kan du hjälpa??? plz!

Bara Radera dom I Lua Mappen Alla Med Deras Namn.....

Posta Igen Om Du Vill Ha Tips Elr Exact Hur Du Ska Radera DOm B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag köpte halflife 2 igår och laddade just nu garrys.. fattar inte ett skit... t.ex. vart får man tag i typ containers och styr bilar och sånt... och varför ligger bara gubbarna man spawnar helt döda och inte gör nånting? Det kommer säkert fler frågor och det vore schysst om du addade mig på steam: Xiler_92 och hjälpte mig :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag köpte halflife 2 igår och laddade just nu garrys.. fattar inte ett skit... t.ex. vart får man tag i typ containers och styr bilar och sånt... och varför ligger bara gubbarna man spawnar helt döda och inte gör nånting? Det kommer säkert fler frågor och det vore schysst om du addade mig på steam: Xiler_92 och hjälpte mig :S

 

ok
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag köpte halflife 2 igår och laddade just nu garrys.. fattar inte ett skit... t.ex. vart får man tag i typ containers och styr bilar och sånt... och varför ligger bara gubbarna man spawnar helt döda och inte gör nånting? Det kommer säkert fler frågor och det vore schysst om du addade mig på steam: Xiler_92 och hjälpte mig :S

 

du måste ju spawna NPCs dör att dom ska leva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag köpte halflife 2 igår och laddade just nu garrys.. fattar inte ett skit... t.ex. vart får man tag i typ containers och styr bilar och sånt... och varför ligger bara gubbarna man spawnar helt döda och inte gör nånting? Det kommer säkert fler frågor och det vore schysst om du addade mig på steam: Xiler_92 och hjälpte mig :S

 

gubbar som man kan göra roliga grejer med är i charecters
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...