Gäst roxz Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 ag såg idag en gubbe som tradade en ady kit 2h shild och en rune kit 2h adyn var 2 rutor vanlig ady men så var dte 2 rutor som var rutiga med oliga förger samma med rune skölden obs det går inte add förklara så bra vf är det så och var e det hur får man tag på en tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Man får dom på clues/treasure hunting. och dom heter rune kite H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 2Hand sköld!!! ROFL vad bra man måste va på att slå högt :P Med bra defence Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Man får dom på clues/treasure hunting. och dom heter rune kite H cluestreasure vad e det... member???quest ka njag som inte e member få en son??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Ja, det är member ett tips om du är hög lvl. gör den nya saken i barbarian village så kan man få en sak som jag tror har varit member förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 En addy 2h shield! xD Haha! Vilket skämt! Det e en trimmad sköld ju! HAha! Kevve: Inget som är i den nya updaten har varit members. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 vad bör jag erbjuda för en ady h skild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Vetefan.. Den kom när jag inte spelade :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 kevve vet du??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det borde vara en kiteshield (h, Heraldic) som man får på treasure trails... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 ja jag vet det kevve har redan svarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Jadu, svårt att kolla så fort men om du känner för det kan du ju adda min msn: [email protected] så kan vi se vad jag kan plocka fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg