Gäst BondaKransDans Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Hej alla kära forum skrivare där! Skulle säga att jag kommer ej vara aktiv här! För jag är ej cs kär. För cs suger nu farväl! :D skoja men jag ska inte vara aktiv längre här för mitt cs "liv" är slut . Ska sluta spela cs i några månader och börja spela Spyro! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jaha, de va ju synnd :/.. hade gärna spelat me dejj R.I.P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jaha, de va ju synnd :/.. hade gärna spelat me dejj R.I.P :D tack men som sagt "I'll Be Back :D" IBB :D Kom till chatten :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 vi kommer sakna dig. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Bye bye, jag slutade med CS för några veckor sen, men vem bryr sig? Btw, din server laggade när vi spelade. NER MED HLTV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Bye bye, jag slutade med CS för några veckor sen, men vem bryr sig? Btw, din server laggade när vi spelade. NER MED HLTV. Kommer också sakna er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Ack ack ack, det här är så onödigt som det kan bli. Vi bryr oss inte vad du ska sluta spela och kommer börja spela. Jag själv börjar med nya spel, ska jag då informera alla med onödiga trådar om det? NEJ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Wojd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Intresseklubben antecknar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Intresseklubben antecknar! :( :( :( :( alltid nån som klagar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) mm va kul på servern! men tävlingen då??!!! kmr sakna Redigerat 8 Juli 2006 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg