agiyr Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag har grdevoir på 70 med -sp atk,man p.g.a pokemon-typen så byter jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 den här tråden ska klistras :D :D :D hoppas jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Ja!Då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 ja! men vet inte varför :lol: har inte läst allt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Kan ingen skriva till moden som avklistrade den o fråga varför han/hon gjorde så. Den e ju as bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Men VEM är modden?? Gäller väl att hålla den uppe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 "Modden" är No_Fear (f.d Ragnarök). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Som jag blivit varnad av.Men det är en annan femma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Tycker jag med...det är en väldigt bra guide! Overraild:Men orka...det är bättre och leta efter Shiny Pokémon... Varför ska man leta efter shinys när de inte ger någon skillnad i stats? Hellre göra nåt som faktiskt gör skillnad, som t.ex. Natures och IVs. ._. Shinys är bara till för att visa upp. Kvalitetspokemon kan mer än obreedade med dåliga Natures och IVs, som inte är EV-tränade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Näe,de har högre stats... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Tycker jag med...det är en väldigt bra guide! Overraild:Men orka...det är bättre och leta efter Shiny Pokémon... Gillar du inte Shiny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg