ThePunisher Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 hej jag har skaffat mig GW nu, och jag undrar hur fasen man dansar, sitter ner och gör andra rörelser. Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Skriv typ /dance eller /sit ... P.S. Fick du ingen manual där det står hur man dansar och sitter och gör allt annat? Jag fick en i både GW Factions och i GW Special Edition... Redigerat 5 Juli 2006 av Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jaha, där stod det ja, jag som kollar dåligt ^^ tråden kan låsas nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 innan någon låser. vad är GW Special Edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Precis samma spel men man får en Bonus Music CD och 7 Normala skills, i Elite skill och 2 Vapen eller amour upgraderingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.