Gimcor Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Fyfan vad glad jag skulle bli om den regeln infördes, då skulle jag äntligen kunna byta mitt namn! (Utan att skicka typ 50 miljoner j*vla sms) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Låter som en väldigt dålig idé. Det finns många onlinegamers här som gärna vill ha sitt "nick" även här, i stället för att hitta på annat. Det är trots allt en spelcommunity/forum, inget rollspel. Jag tycker att alla nick är okej, bara de inte är vulgära eller nedsättande samt möjligvis helt slumpmässiga tecken, till exempel "hohmiadhadagda" eller "24937873856" osv. The_heroin tycker jag att man ska kunna heta, i princip alla på detta forum vet eller lär sig antagligen i framtiden vad det är. Bara man inte lurar i någon som inte vet vad det är att det t.ex. är bra för en, borde det vara okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Låter som en väldigt dålig idé. Det finns många onlinegamers här som gärna vill ha sitt "nick" även här, i stället för att hitta på annat. Det är trots allt en spelcommunity/forum, inget rollspel. Jag tycker att alla nick är okej, bara de inte är vulgära eller nedsättande samt möjligvis helt slumpmässiga tecken, till exempel "hohmiadhadagda" eller "24937873856" osv. The_heroin tycker jag att man ska kunna heta, i princip alla på detta forum vet eller lär sig antagligen i framtiden vad det är. Bara man inte lurar i någon som inte vet vad det är att det t.ex. är bra för en, borde det vara okej. Allting som inte är tillåtit här i världen borde inte vara acceptabelt att heta på ett forum, några exempel på förbjudna namn "Mord, Misshandel, Våldtäkt, knark etc.". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Vad dålig ide!!! NEEEEJ!!! NEEEJ!!! Då kan jag inte heta AntonJ3000 DÅLIG IDE!!! DÅLIG IDE!!! JÄTTE DÅLIG IDE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Låter som en väldigt dålig idé. Det finns många onlinegamers här som gärna vill ha sitt "nick" även här, i stället för att hitta på annat. Det är trots allt en spelcommunity/forum, inget rollspel. Jag tycker att alla nick är okej, bara de inte är vulgära eller nedsättande samt möjligvis helt slumpmässiga tecken, till exempel "hohmiadhadagda" eller "24937873856" osv. The_heroin tycker jag att man ska kunna heta, i princip alla på detta forum vet eller lär sig antagligen i framtiden vad det är. Bara man inte lurar i någon som inte vet vad det är att det t.ex. är bra för en, borde det vara okej. Läs vad jag skriver först, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Låter som en väldigt dålig idé. Det finns många onlinegamers här som gärna vill ha sitt "nick" även här, i stället för att hitta på annat. Det är trots allt en spelcommunity/forum, inget rollspel. Jag tycker att alla nick är okej, bara de inte är vulgära eller nedsättande samt möjligvis helt slumpmässiga tecken, till exempel "hohmiadhadagda" eller "24937873856" osv. The_heroin tycker jag att man ska kunna heta, i princip alla på detta forum vet eller lär sig antagligen i framtiden vad det är. Bara man inte lurar i någon som inte vet vad det är att det t.ex. är bra för en, borde det vara okej. Jag har läst vad du har skrivit men jag tycker inte att man borde kunna få heta Amfetamin etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jag byter gärna namn om de nya reglerna införs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Låter som en väldigt dålig idé. Det finns många onlinegamers här som gärna vill ha sitt "nick" även här, i stället för att hitta på annat. Det är trots allt en spelcommunity/forum, inget rollspel. Jag tycker att alla nick är okej, bara de inte är vulgära eller nedsättande samt möjligvis helt slumpmässiga tecken, till exempel "hohmiadhadagda" eller "24937873856" osv. The_heroin tycker jag att man ska kunna heta, i princip alla på detta forum vet eller lär sig antagligen i framtiden vad det är. Bara man inte lurar i någon som inte vet vad det är att det t.ex. är bra för en, borde det vara okej. lol? Varför skulle man inte få heta Amfetamin? Vad stör det dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Låter som en väldigt dålig idé. Det finns många onlinegamers här som gärna vill ha sitt "nick" även här, i stället för att hitta på annat. Det är trots allt en spelcommunity/forum, inget rollspel. Jag tycker att alla nick är okej, bara de inte är vulgära eller nedsättande samt möjligvis helt slumpmässiga tecken, till exempel "hohmiadhadagda" eller "24937873856" osv. The_heroin tycker jag att man ska kunna heta, i princip alla på detta forum vet eller lär sig antagligen i framtiden vad det är. Bara man inte lurar i någon som inte vet vad det är att det t.ex. är bra för en, borde det vara okej. Det jag stör mig på är att det är en drog som för det första inte är laglig och för det andra påverkar en väldigt negativ om tar för mycket av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Den här tråden börjar gå lite off topic nu, men jag tycker iallafall att det inte spelar någon roll vad man heter även om det hade med olagligheter att göra, slår vad om att admin skulle suttit upp en regel för namn i sådana fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Då borde man inte få heta "Socker" heller, eftersom det är som du säger, förutom att det inte är olagligt, vilket inte amfetamin är helt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 prata med en moderator eller adminstratören här på fuska då om din idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.