maxima Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Är det någon som vet hur man får Rock smash på pokemon Ruby? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Är det någon som vet hur man får Rock smash på pokemon Ruby? I första huset till höger i Mauvill staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Huset ser ganska förfaligt ut och är gråt/brunt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Jag har gjort en tråd om hur man får alla Hm's och Tm's. ----> Tryck Här <---- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Oj!Den tråden har jag glömt så den här tråden är egentligen onödig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Tack för hjälpen! men för att jag ska komma till Mauvill staden måste jag gå in i en grotta och ta i sönder stenar med rock smash och rock smash får jag ju i Mauvill staden. Men jag vet att man kan åka båt också till Slateport men hittils kan jag bara åka till Dewford men jag ska tydligen lämna ett brev från presidenten till någon som heter Steven men honom kan jag inte hitta :unsure: snälla hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Du ska gå till Dewford town och klara hela gråtan steven finns där på slutet av grotan. Men ha med dig en Escape rope för att sen när du hittat steven kan du bara andvända Escape rope så är du ute! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Du ska gå till Dewford town och klara hela gråtan steven finns där på slutet av grotan. Men ha med dig en Escape rope för att sen när du hittat steven kan du bara andvända Escape rope så är du ute! :lol: Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Varsågod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg