Hoppa till innehåll

The Movies

Bounce

Rekommendera inlägg

Hej allihopa!

Jag måste få tips om hur man kan göra bättre manus med custom scriptwriting på the movies. Alltid när jag gör får min manus bara två stjärnor. :( På spelet står det att ju längre filmen är och ju fler klädbyten det finns i filmen ska göra den bättre. men mina filmer är ganska långa och med många klädbyten!!

Jag behöver hjälp!

Har någon bra tips!!???

//Bounce

OBS. Efter att filmen har spelats in och "released" så brukar mina filmer få typ tre stjärnor... Men jag vill att manuset blir bättre....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag började år 1950 och nu e jag på 80-talet. Och jag har released 5 filmer... alltså en film i varje genre.. jag har typ försökt allt men jag får inte fler stjärnor för manuset.

Men som sagt får dom (ofta) ändå typ tre stjärnor när dom har släppts.

Men jag vill göra JÄTTEBRA filmer..!!!

och bra manus :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu gjorde jag en film som fick tre stjärnor igen men manuset fick ändå bara två.

det står "costs 6000$" när man högerklickar på manuset när det är färdigt. och därför får den bara två stjärnor. Men jag fattar inte hur man ´gör bättre manus!!!! :(

OBS. när man har released filmen och läser kommentarerna står det att det är jättebra teknologi och jättebra stjärnor, effekter, scener osv.

(det står inget om manus...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...