irak_king Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 vem spelar bäst:irak somalia saudiarabien????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Öhhhhh?...*anmäler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 I vilken sport? Och i vilket sammanhang? Jag fattar ingenting ut av det du skrev, förklara bättre tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Irak har fått mer meriter än Somalia och SaudiArabien så jag tror nog Irak efter alla Asien cupper dem har vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Irak, de har ju Hossein Kaabi och Ali Karimi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Irak, de har ju Hossein Kaabi och Ali Karimi Dessa spelare spelar inte i Irak, utan för grannlandet Iran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Hoppsan, tänkte lite fel. Isåfall är Saudiarabien bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Ska Saudiarabien vara bäst för att 2 spelare inte spelar i Irak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 iran och japan är bäst i asien japan har vunnit många asien cuper och iran har vunnit silver många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 iran och japan är bäst i asien japan har vunnit många asien cuper och iran har vunnit silver många gånger Nu handlar inte detta ämne om andra asiatiska lag utöver Irak och Saudiarabien. Förövrigt så är trådens syfte väldigt lågt och man förstår inte ens varför du startade en tråd i form av en omröstning, då frågan är orelevant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Ska Saudiarabien vara bäst för att 2 spelare inte spelar i Irak? Nej men jag trodde det stod Iran först, eftersom det inte gjorde det valde jag Saudiarabien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Saudiarabien,men Sydkorea är bäst i Asien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.