ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Öhh, Saudiarabien ligger i Asien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Öhh, Saudiarabien ligger i Asien? Nej det ligger i Norden :P ,Ja det ligger i Asien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Varför skrev du då att Sydkorea var bäst i Asien när de inte fanns att välja på här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Saudarabien är ju bra men irak har mer erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Varför skrev du då att Sydkorea var bäst i Asien när de inte fanns att välja på här? Av dom 3 han sa så tycker jag Saudiarabien är bättre än dom andra,men Sydkorea är bäst i Asien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Irak är bästa av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Skulle nån kunna ta sig tid och förklara för mig vilken sport ni pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Kan du någon erkänna att du vet vilken sport vi talar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) Nej, jag vet inte vilken sport ni talar om! Edit: Låt mig gissa, fotboll? Redigerat 20 Juli 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Bravo, det är fotboll ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.