Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Det börjar bli proppfullt med klistrad trådar i Pokémon Subforumet och jag tycker vi borde göra något åt det. :) Har ni någon idé :D ?Stjälv hade jag tänkte mig att man kunde trycka på "Klistade Trådar" eller nåt sånt. Ps.Ju fler klistrade trådar det blir desto färre forum ämnen blir det på första sidan ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Dom som är klistrade behövs eftersom folk spammar ner där om dom frågorna annars. However jag gillade din ide med ett "klickbart" klistrade trådar. Blir nog jobbigt för admin att fixa, men vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Men det är ju bara för att det mer blir hjälp till andra som vill ha hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 11 ämnen finns det som är klistrade och det kan man inte kalla ”proppfullt”direkt. Det är bra som det är, har ni inte tillräckligt och diskutera om där? Lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Men det blir snart mer klistrade trådar och då är det fler klistrade trådar än forum ämnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Tycker också det är bra med de klistrade trådarna då de trådarna ofta handlar om hur man får sällsynta Pokémon och annan information som annars skulle bli nerspammade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Men åhhh...är det kul att ha ETT forum ämne på första sidan!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Bu förstår jag inte riktigt hur du menar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag började med en klistrad tråd för regisarna, alla spammade ner... Sen när FR/LG kom fick TK göra en tråd om de legendariska fåglarna... Sedan skulle alla andra komma med massa andra trådar som dem vill ha klistrade... Varför inte ha en stor tråd med allt? Man kan använda ctrl+f funktionen. Tex. så ville nån ha en klistrad tråd om hur man fick regisarna på Emerald när han kunde be mig att klistra in hans tråd i min tråd eftersom att den handlar om regisarna <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Håller med om att det e ganska mycket klistrade trådar, och din idé med en knapp som man trycker på och kommer till alla klistrade trådar var bra! Du kan ju skicka en önskan till [email protected] tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Moderatorerna har börjat att flytta en del klistrade trådarna till resten av de "vanliga" trådarna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Varför inte göra alla klistrade trådar i Pokemon forumet till en tråd där det står allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.