BuckeN Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 vad tycker ni om radio.. jag tycker att radio är bra på att spela sönder låtar genom att spela dom nästan hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 är inte det här 1.11? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Nej, det tror jag ej. Radiomusik är okej, men den blir kass är den spelas sönder. Som Rihanna - SOS, man kan inte gå någonstans utan att höra den. Dessutom har de spelat den nu i några månader. Det finns nästan aldrig några kanaler där de bara spelar Metal. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Radio i bilen såklart! Lyssnar på Energy och The Voice Of Hiphop&RnB så fort jag kommer in i bilen. Men jag avskyr andra radiokanaler som när dem diskuterar om kriminalitet osv -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Lyssnar typ aldrig på radio, men om ja lyssnar på vanlig radio lyssnar jag på RixFm men om ja lyssnar på webbradio lyssnar jag på BlastZone Radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Radio i bilen såklart! Lyssnar på Energy och The Voice Of Hiphop&RnB så fort jag kommer in i bilen. Men jag avskyr andra radiokanaler som när dem diskuterar om kriminalitet osv -.- hehe det heter NRJ inte energy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 RixFm är en bra kanal, speciellt morgon zoo ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 "Bandit" eller "The Edge" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Radio spelar bara skräp, skräp och ännu mer skräp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Radio spelar bara skräp, skräp och ännu mer skräp.. Jaaa...Med untantag från 106.7 Rockklassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag märker inte ens att radion e på i bilen när man ska åka nånstans. Brukar dock vara Bandit man lyssnar på, eller gamla godingar såklart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag brukar lyssna på P3, men inte för musiken, utan humorprogrammen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.