Hoppa till innehåll

Resident Evil 4


wario
 Dela

Rekommendera inlägg

jag tycker att det värkar omöjligt att klara 5* med alla gubbar på alla banor även fast jag har klarat det på proffsionel :meddum: någon som har något tips :cool:

Redigerat av wario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

japp , fast bara på en bana, den som du är i byn , den banan , så ska du döda tills du har bra med ammo och tid , så går du till huset längst till vänster (tror jag) , sen tar du tiden där inne , och går uppför stegen och välter den , skjut alla som kommer in , sen när dem 2 motorsågstjejerna kommer , ta den 30 sekund bonusen , och skjut på tunnan , sen ltie handgranater så borde dem vara döda ( motortjejerna ) , Sen fortsätt stå där uppe tills dina skott är slut , gå ner och hämta mer då :P! hoppas det hjälper lite vajfall :P!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

jag e helt oslagbar på det... :P har infinite rocket launcher, chicago typewriter och handcannon :P

 

 

 

SÅg inte så j*vla proffsig ut tyckte jag, tillome jag spelar bättre:P

 

wario: Dom flesta har Infinite r.Launcher, Chicago typewriter och Handcannon..

inte så svårt o fixa direkt:P håller fortfarande på med Vapnet man låser upp genom att klara på Professional, kommer inte ihåg va den heter.

det är det enda jag har kvar att låsa upp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker att Ada (konstigt nog) är väldigt bra på "castle stage"

jag lyckades få 97800 :o

Albert Wesker är extremt lätt att få 5 stjärnor på alla banor med, men jag tycker Leon + HUNK är SKIT! :evil:

det är ju as svårt med dom T_T

jag har sett "neck breaker ballet" på youtube, men, jag kan INTE göra så bra o.o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...