BuckeN Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 är psp bra ? eller ska jag satsa på DS ? jag hade tänkt att köpa Psp. men vill höra några ärliga komentarer från någon som vet först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 om du vill ha en billig spel maskin som du kan spela spel på med sådär grafik tar du Ds. om du vill ha lite mer för mer money tar du psp music bilder video och spel. internet browser också. jag rekommenderar Psp för man säger ju att det var den som vann kriget. men det beror helt på vilka spel du gillar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 köp psp den är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag tycker psp:n verkar överfet. Härlig bild! Äntligen ett modernt "gameboy" ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 PSP + Meory Stick Pro Duo 1 GB = Det ultimata tidsfördrivet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Mellan DS och PSP så är PSP bäst :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg