Quicksilver Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Se till att den du vill får de attacker du vill ha. Sen breedar du fram en med bra IV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag tycker nog Mudkip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Mudkip är den bästa enligt mej.. EDIT: Bara så du vet så kostar TM13 - Ice Beam 4000 Coins, alltså 80 000 $ (på spelet) Coins kan du köpa i Game Corner i Mauville City (samma stad som wattson finns)... Men det är verkligen värt at köpa TM13 ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Mudkip är den bästa enligt mej.. EDIT: Bara så du vet så kostar TM13 - Ice Beam 4000 Coins, alltså 80 000 $ (på spelet) Coins kan du köpa i Game Corner i Mauville City (samma stad som wattson finns)... Men det är verkligen värt at köpa TM13 ! Finns även på Abonded ship i ena last rummet! Ta dig en tur dit efter Petalburg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Mudkip tog i alla fall jag...jag har den även på Emerald men där är den Svampert. Jannejan:Tror du den lär sig Sky Uppercut direkt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag körde med Torchic (på Sapphire iförsig, men de e ju samma sak). Jag tycker om eldpkmn, och den lär sig grymma attacker. Min kan just nu Fire Blast, Hyperbeam, Sky Uppercut och Blaze Kick, ska lära den lite fler fina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 dom var väldigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Hyper Beam = Dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 jag håler me ripto :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 jag körde med torchic på ruby klarade spelet utan problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 väljer man torchic får jag problem senare i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 jag körde med torchic på ruby klarade spelet utan problem Men stackars dig när du möter Wallace ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg