Gäst Mega93 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-1450915772177922792 Vad som händer om du häller ett mentospaket i en tvåliters coca cola light. ((Kom ihåg: Bara light fungerar.)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Där har du så j*vla fel när du säger att det bara funkar med light cola. Det funkar med vanlig cola också men lightcola är bättre eftersom det är lättare att torka upp då det inte blir klibbigt. Sedan vill jag bara fråga varför detta ämne ligger i Pc forumet och vad som är syftet med denna tråd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Oj, hade för mig att jag tryckte på Allmänt. Wierd... Jaja, nån mod får väl flytta den. BTW, jag testade med vanlig coca cola men det bara pyste och rann över, coca cola light är det man ska ha för bäst resultat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Det e väl bara fake <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Nej, det är sant. Letterman använde Diet Coke och sen mentos på sin show :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Just det, såg showen på NBC. Jag gjorde det med cola-light utomhus. Nu när man går på marken fastnar skorna typ i den torkade colan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Rolig effekt, allting har en naturlig anledning om inte så kan ni lista ut för engelskt f ord jag syftar på. Typ lite onödigt och skapa trådar om en massa olika videos, hur många titta in den här videon trådar finns det? Anmäler... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 måste man ju testa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 OCH=?!?! Ska jag anteckna med???? LÅST. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg