Bounce Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag bara undrade om någon här på fuska.se går på dans... eller älskar det bara annars. Dans är typ mitt liv.. det är som en drog.. Jag skulle vilja veta hur många som tycker om dans. E det någon som tycker om "Bounce streetdance company" då? :P Jag älskar dom Peace //bounce :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag gillar inte dans, jag har andra intressen här i livet som film och musik. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 gillar inte dans... men headbanga är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Nja. Skulle nog tycka bättre om det om jag var bättre :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 jag gillar den hära dansen som alla människor gör det ser ut som 2 ben som bara går framåt och framåt... typ alla i världen kan det efter typ 1år måste vara den kändaste jag tror dansen heter "Går" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Nej, jag tror den heter "Det som alla kan, som inte x0x kan" Jag gillar dans, fast jag går inte och tränar dans. Brukar köra robotodansen när jag är ensam hemma :p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Dans är inte min grej. Vi har gått på en 1 månads lång buggkurs ganska tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 den enda danse ja diggar e ju dansen till den mesta technoliknade musik som kallas, stå å hoppa så mkt å högt du kan medans du kanse skriker med i takten tills musiken!Jag diggar den dansen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>>>Error Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag går o tränar dans ^^ har gått på alla möjliga sorters dans dom 6 år jag har dansat bl.a. showdans, street, jazz, modernt... Bounce är riktigt bra! har sett dom 2 ggr, deras nya show och så såg jag dom för typ 3 år sen också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag börjar kallsvettas och ylar att jag skall ta död på den när jag blir stor när jag måste genomgå det i skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Gillar inte dans i största allmänhet men Egypten-dansen är aldrig fel. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Den enda vettiga dansen är Strippdansen. Om man kollar en glimt på den så är man fast. Helt otrolig dans. Allt annat är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.