Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 Jag har den där störande errorsafe cooki'n hela tiden Får alltid den efter ett tag -.- (även fast jag använder F-SECURE för att ta bort den hela tiden) :bah: Vet nån hur man inte får den?? Den e jätte störande!! Den säger när man typ surfar runt att jag har registerfel(Fake) Och den vill att jag ska gå in på errorsafes hemsida!!! Men den ljuger bara... Sen när jag stänger ner det fönstret stängs mitt internet ner :angry: Citera
Snake_16 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 Skaffa någon poup blokerings program.Hände samma sak med mig men jag skaffade FireFox :) Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 Har window popup blocker och f-secures popup blocker dom blockerar alla popuper!! Citera
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 Jag får också errorsafe, det är mycket störande när man ska gå in på en sida och sen kommer den upp. Jag har popup blocker men det kommer upp ändå Jag får också errorsafe, det är mycket störande när man ska gå in på en sida och sen kommer den upp. Jag har popup blocker men det kommer upp ändå Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 Man kan skicka farbror blå på den :student: Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 http://eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=804547 Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 Hjälpte inte :( inget av raderna man skulle ta bort fanns :huh: Citera
Gäst BondaKransDans Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 Hjälpte inte :( inget av raderna man skulle ta bort fanns :huh: Error safe får du genom en link du gått in i.Tex csbanana.com , dom har jätte svåra errorsafe. Mitt tips är att skafa en blocker , sen i blocklist (om en har) ska du spara error safes link eller html eller t.o.m hltmkod. Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 detta e offtopic men min data e nu 77 grader varm!!! :o ONTOPIC: Och jag gick bara in på länket till nått oline spel tror det hette censury craft online Citera
Gäst Mega93 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 mm, Men det kommer inte för att man går in på min sida (centrycraft online) som är HELT VIRUSFRI (ville bara klargöra det). Jag hade också den nyss men virussökte datorn med Norton Antivirus 2006 som hittade ett virus (kommer inte ihåg namnet). Detta viruset var det som laddade ner errorsafe reklamen, det är därför det inte hjälper att söka med anti spy/adware program. Mina instruktioner för att få bort viruset: 1. Se till att så snabbt som möjligt stänga av "System återställning" eftersom det gör att viruset kan gömma sig. Gå till Kontrollpanelen, "Prestanda ooch Underhåll" och klicka sen på "System". Tryck på Fliken "Systemåterställning" och markera "Inaktivera systemåterställning". 2. Efter att återställningen är inaktiverat ska vi starta datorn i felsäkert läge. Tryck på Start, Kör, och skriv "msconfig" utan ". Klicka sen på fliken "boot.ini" och markera rutan /SAFEBOOT. Efter det klickar du på OK och datorn startas om (om inte så får du starta om datorn själv). 3. Nu när datorn startar ser allt lite konstigt ut, ignorera det. Se till att internet-sladden inte är kopplad till datorn. Kör nu alla möjliga anti-virus och anti-spy/adware program du har och låt dem söka igenopm hela din dator. Vissa program låter sig inte köras i felsäkertläge men se till att du iallafall virussöker datorn. 4. Efter att datorn, i felsäkert läge, virussökts, så starta om den. Det borde hjälpa. Ett tips är att sen söka igenom datorn med adaware för att vara på säkra sidan. Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 Jag fick ju Errorsafe 1st dagen jag använde Windows XP :o Och det va hmm.... hmm.... länge sen Citera
ThePunisher Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 samma grej händer mig, när jag stänger ner det så börjar det helt plötsligt att söka fast jag sagt nej. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.