Hoppa till innehåll

Förbjud Popup Reklam


ELF

Rekommendera inlägg

Jag läste det där ämnet om Errorsafe. Det har jag också fått såna popups ett bra tag. Rätta mig om jag har fel. Men är inte det bara reklam för det programmet?

 

Jag tycker att popup reklam borde förbjudas. Åtminstonde så kan regeringen i Sverige förbjuda popupreklam på sidor som finn på servrar här i Sverige.

Precis som barnreklam är ju förbjudet att sändas från Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Errorsafe reklam e inte som vanliga pop uper

Om man e inne på en sida så stänger errorsafe ner den och visar sin reklam istället :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Errorsafe är inge vanlig reklam som poppar upp, errorsafe beror på ett virus. Du kan inte förhindra errorsafe genom att förbjuda popups.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilket tjat det är om ERRORSAFE bara för att jag nämde det. Jag har fattat att det inte bara är vanlig reklam. Gold Pidgey har skrivit att det inte är vanlig popup.

Men ¨håller du inte med om att det borde förbjudas?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag läste det där ämnet om Errorsafe. Det har jag också fått såna popups ett bra tag. Rätta mig om jag har fel. Men är inte det bara reklam för det programmet?

 

Jag tycker att popup reklam borde förbjudas. Åtminstonde så kan regeringen i Sverige förbjuda popupreklam på sidor som finn på servrar här i Sverige.

Precis som barnreklam är ju förbjudet att sändas från Sverige.

 

emediacodec gör så att man får errorsafe popaps jag har panda antivirus titainum och det kan inte radera det men det bara kommer upp då och då...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men man får aldrig popups på svenska sidor

 

Är du helt säker. Jag kan få upp popups på spray.se om det är någon forum del som har länkats via Google när jag har sökt efter något...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag får inte upp Pop-ups varken på FF eller IE.

Fick upp det förut och då var det för att jag hade spyware.

Men jag håller med dig, Thedarkelf om att det borde förbjudas samt kanske bli oloagligt också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...