ELF Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jag läste det där ämnet om Errorsafe. Det har jag också fått såna popups ett bra tag. Rätta mig om jag har fel. Men är inte det bara reklam för det programmet? Jag tycker att popup reklam borde förbjudas. Åtminstonde så kan regeringen i Sverige förbjuda popupreklam på sidor som finn på servrar här i Sverige. Precis som barnreklam är ju förbjudet att sändas från Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Errorsafe reklam e inte som vanliga pop uper Om man e inne på en sida så stänger errorsafe ner den och visar sin reklam istället :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 OK. Men tycker du inte att det borde förbjudas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Errorsafe är inge vanlig reklam som poppar upp, errorsafe beror på ett virus. Du kan inte förhindra errorsafe genom att förbjuda popups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Vilket tjat det är om ERRORSAFE bara för att jag nämde det. Jag har fattat att det inte bara är vanlig reklam. Gold Pidgey har skrivit att det inte är vanlig popup. Men ¨håller du inte med om att det borde förbjudas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag håller iaf. med om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Popups och sånt e så j*vla störande och typ alltid när jag letar bra renders på en sida så poppar errorsafe upp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag läste det där ämnet om Errorsafe. Det har jag också fått såna popups ett bra tag. Rätta mig om jag har fel. Men är inte det bara reklam för det programmet? Jag tycker att popup reklam borde förbjudas. Åtminstonde så kan regeringen i Sverige förbjuda popupreklam på sidor som finn på servrar här i Sverige. Precis som barnreklam är ju förbjudet att sändas från Sverige. emediacodec gör så att man får errorsafe popaps jag har panda antivirus titainum och det kan inte radera det men det bara kommer upp då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Men man får aldrig popups på svenska sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Men man får aldrig popups på svenska sidor Är du helt säker. Jag kan få upp popups på spray.se om det är någon forum del som har länkats via Google när jag har sökt efter något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag hatar att det kommer upp en massa "anti-virus" program som säger att det finns ett virus idatorn fast att det inte finns det... F'låt för oFf-tOpiC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag får inte upp Pop-ups varken på FF eller IE. Fick upp det förut och då var det för att jag hade spyware. Men jag håller med dig, Thedarkelf om att det borde förbjudas samt kanske bli oloagligt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.