hades_932 Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag fattar hur man gör "gör" bilder men när det kommer till texten så... Hursomhelst så undrar jag hur man byter färg på texten??? Svara snälla, behöver megahjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bozzy Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 ha textlagret markerat å tryck på text tool (hotkey T) sen markerar du och byter du foreground color. Klart :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Men annars finns det ju längst upp på skärmen. Om du inte fattar kan jag skicka en skärmdump ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 (redigerat) Kom just på de. Redigerat 11 Juli 2006 av gallimatias Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.