ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) Hej Jag har gjort en sak på movie maker, som är klar nu. Och så ska jag spara den som en film, så jag går in på file, Save movie file oc så väljer jag vart den ska sparas, och sedan kommer det upp att jag inte kan spara filmen, för att en av filerna jag har i filmen är borta. Så jag kollade upp det, men alla är kvar. Skumt. SÅ jag försökte igen, samma sak hände. Så jag klickade på "Learn about saving movies", och när jag klickade där så kom det upp att det inte fanns tillräckligt minne för att utföra åtgärden. wtf?? vad ska jag göra? PS. nu också när jag testade att spela filmen på movie maker så gick det inte att se den, det var helt svar bara :huh: Redigerat 9 Juli 2006 av Boba-Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Du har nog flyttat ett filmklipp som är källa till en annan plats. Du måste flytta tbx filen till dit det var från början. Så att WMV hittar den, annars kan du bara importera den, igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 jag har inte flyttat någon, alla ligger kvar i samma mapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Din dator har troligen haft ett virus nyligen som sabbat moviemaker filerna, har hänt så för mig. Installera bara om movie maker. http://download.pchome.de/download.php?SID...D=3741160937070 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 jag tror inte det, jag har startat movie maker igen, och nu kan jag se på filmen jag gjort, men jag kan fortfarande inte spara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Du kanske saknar nåt codec? Men jag tror verkligen att det är ett virus. Testa ladda ner http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=1848&s=66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 nepp, funkade inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Installera då om moviemaker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 jag tror inte att det är movie makers fel. det står att jag har för lite minne kvar för att spara, men det är helt omöjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Som jag sa så har du troligen haft virus som förstört lite filer. Jag fick samma fel när jag försökte spara. Installera om, vad förlorar du på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 ingenting, jag kan alltid testa :) funkade inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Wierd.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.