ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 det står ju att jag har för lite minne för att kunna utföra åtgärden :blink: hände något liknande en gång när jag skulle spela CS, men då gjorde jag någonting så att det funkade igen, men jag kommer inte ihåg vad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Kan du ta bild eller skriva exakt vad som stod på errorn som kom upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Precis, ta en skärmdump av felmeddelandet. Det skulle ju hjälpa oss att hjälpa dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 ok, såhär kommer det upp när jag håller på att spara filmen: http://img69.imageshack.us/my.php?image=gahhh12xz.png och såhär står det om jag klickar på "Learn about asving movies" (se bilden ovan): http://img156.imageshack.us/my.php?image=gahhhh26dl.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Testa spara den någon annan stans. Testa tex i en annan mapp eller en annan hårddisk, kanske en cd-r skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 har redan testat det, om jag sparar i en annan mapp så händer det samma sak och om jag försöker spara det till en skiva så kommer det upp att jag måste spara det på datorn först :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Man behöver inte alls spara den på datorn först. Tryck på "spara filmfil" och välj "inspelningsbar cd-skiva". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 jag har testat det, men det står att du måste spara filmen på datorn först blaha blaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 och du har inte råkat radera nån fil som är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 jag har skrivit det några gånger nu att jag inte gjort det -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 okej en annan orkar inte läsa allt :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 mm. ok OnTopic: jag kan inte spara något annat projekt som film heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.