Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) Hmm... Ominstallera Movie Maker,Det kanske funkar... Kolla på aktivitetshanteraren kolla på alkolerat minne så att du har 200mb ledigt typ För movie maker brukar ta runt 200mb alkolerat minne:P Redigerat 10 Juli 2006 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 jag kan inte hitta movie maker på lägg till eller ta bort program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag tror man får med Movie Maker i dom senaste datorerna. Jag fick det. Kan inte heller avinstallera mitt. Hm, jobbigt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 gahhh! fy f*n. finns det inget annat sätt? .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Här hittade jag några sidor som kan hjälpa: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/m...ker/21/faq.mspx http://www.windowsmoviemakers.net/Forums/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRskalman Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 jag kör movie maker lite då och då men aldrig får jag såna problem. :D Jag har en liten mapp där mina filmer sparas av sig själv:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 För lite minne? Måste vara det virtuella. Stäng ner allt annat skräp du har igång och räcker inte det så kan du tömma aktivitetsfältet lite. Då borde det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 jag har lixom över 1000 RAM minne och inga andra program är igång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Kollade du in sidorna jag tipsade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 jepp men det hände nyss något konstigt, av någon jädra anledning så kan jag spara filmen i Mina bilder och ingen annan stans :blink: tråden kan låsas nu:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Är det för att orginal filmerna ligger där? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 nej, dom ligger i en annan mapp :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.