Desu Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) Asså :blink: Vart skit rädd när jag hade fått 2 st packet. en blå kudde och en mörkblå fläkt. Det var något som hette Den osynliga kommiten som hade gett mig dom. det stog på slutet: Vi ser dig! Asså jag vart skiträdd :o Om jag visste vilka dom var skulle jag gärna tacka dom. Men jag kan inte. Om den osynliga kommiten läser detta. Tack så jäte mycket. har nån mer varit med om detta?? karft= kraft Redigerat 9 Juli 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Låter konstigt :S Ska kolla om jag fått nåt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Låter konstigt :S Ska kolla om jag fått nåt sånt... Dete säkert en gåva från habbo. men jag blev paff endå. dom sa även att jag hade "förtjänat det" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Konstigt Fick också brev där ifrån. Stog att jag var den mest lojala habbo spelaren :P Fick en blå sitt kudde som var jätte sälsynt sa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Lol jag har iaf inte fått nåt... Kan nån skicka en scrn? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Lol jag har iaf inte fått nåt... Kan nån skicka en scrn? :D jag är ju duld hc nu så det är någ varför jag har fått det brevet....jag heter richierick men jag spelar inte längre min kompis fick min gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
• Alaska • Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 http://linkhider.com/forum_threadID_1937 där ser ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 vad är det här för off-topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Herregud. Blåkudden fick alla Habbospelare. Men fläkten har jag inte hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 jag fick blå kudde + fläkt http://linkhider.com/forum_threadID_1937 där ser ni Va e det där för j*vla off-topic. skäms på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Hemlig kraft? visst.. may the Habbo force be with you... jaja... det måste väl vara nån modd som hette så som gav några medlemmar 2 slumpade objekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag fick ingen blå kudde o.O Bara en fläkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.