Filiandor Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 jag vill också ha fläkt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 JAg fick med Fläkten.. nästan alla som har spelat habbo ganska länge får en son.. blå kudde fick alla förr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jo nu fick jag en fläkt :P inte för att jag spelar men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 om man har varit medlem i ett år får man en fläkt och en kudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 jag fick lå kudde+ osynliga fläkten(blå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) Jag fick också ett mail där det stod att jag vad den lojalaste habbon efter några sek fick jag ett paket i handen det var en Mörk Blå fläkt. Men jag har inte fått någon kudde det fick jag för typ 1 år sen! Redigerat 20 Juli 2006 av Yee-Haa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddii3 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Asså :blink: Vart skit rädd när jag hade fått 2 st packet. en blå kudde och en mörkblå fläkt. Det var något som hette Den osynliga kommiten som hade gett mig dom. det stog på slutet: Vi ser dig! Asså jag vart skiträdd :o Om jag visste vilka dom var skulle jag gärna tacka dom. Men jag kan inte. Om den osynliga kommiten läser detta. Tack så jäte mycket. har nån mer varit med om detta?? karft= kraft hahaha n00b, alla fick f*n det typ moroten eller nån hobba som gjorde det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 jag har inte fått och jag har varit medlem sen 2 år sen på en men jag har inte fått något! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Man måste ha varit aktiv typ 1vecka innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Man fick blå kudde för länge sen.. av vad jag förstog av medelandet när ja fick fläkten var man tvungen att spelat länge.. min gube har abara funnits.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Fick båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 MEn asså habbo suger men ändå jag tror det e ngn snäll hobba som skickat den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.