zeyona Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 ursakta att jag inte anvander aao, jag ar i Polen :) Jag rakade spara over mitt laddade "bana" pa harvest moon:firends of mineral town med en annan bana. Jag hade kommit till ar 4 (snart 5) och sa rakade jag spara over med ett annat krap grej..suckar.. Gar det att ta bort den sa att den gammla kommer tillbaka eller? Ar mycket besviken over mig sjalv..Bolar.. Inget om vet nagot eller ar allt "lost in space"?? Suckar djupt.. Tusan alltsa, i bland hatar jag mig sjalv..Hihi.. <_< Aja, ha ett bra sommarlov, ni som inte rakade spara over erat spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 allt är lost, som sagt du sparar över och raderar det gamla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 japp.. den sparningen är borta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 tyvär det är borta du kan aldrig få tillbaka det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Det var synd :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg