The_Ghost Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) Jag tänkte starta en expidition för att undersöka Demon barnen i Goldshire (Curse of Goldshire) Det kommer att ske Fredag 14/7 Kl 20.00 Alla som är intresserade anmäl er här inga lvl krav. Det kommer att ske på servern Ravenholdt och det är bara att göra en ny alliance på den servern ni behöver inte lvla den. Alla som vill vara med måste vara priest eller paladin för att vi sak kunna vara på den säkra sidan (gärna en hunter med track humanoid också eller en warlock med detect invisibility eller eye of killrogg) För er som iutne vet vad curse of goldshire är :http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=8615676&P=1 jag måste ha svar innan kl 19.45 på fredag. Vi möts kl 19.50 i goldshire inn ps servern spelar ingen roll Redigerat 10 Juli 2006 av Dark real Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 sry är borta :( :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Skriv inte då >= (. Kommer antagligen! Hoppas mitt grafikkort fixas tills det bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 kanske kommer! jag vet inte säkert om jag ska resa bort bara... men varför just på den servern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Asså, fyfan vad läskigt egentligen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 RP event?, Kan tyvärr inte komma :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Hatar wow och allt som har med det att göra men många av mina vänner har berättat om det här... Ta med er en warlock som kan kasta paranoia! LOVA DET Sen få ni säga vad som hände Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 tror dock inte det finns någon stealthad där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Läste det just, Läskigt O.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Det spelar ingen roll vilken server och det är ingen event Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 tror dock inte det finns någon stealthad där? Nej men du vet väll att man kan se spöken med paranoia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 kan man se s-s-s-s-s-s-PPööööökeeeen?? WHIII :cry: kan nog komma imon iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg