Mickeh Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 naruto läste db och några andra förut men läser inte så offta längre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jahapp här kommer min lista: One Piece(Har läst hela serien,japanska) Naruto(har snart läst alla serier,har läst 321,japanska Ryu Deeper Samurai(Snaaart läst klart,japanska) Bleach(Nästan klart,japanska) Shaman king(Läst klart alla,japanska Dragonball z(läst klart alla,svenska XD) K2(Snart klar,japanska) Backa lite va. K2 e koreansk manga <_< . Det e en viss skillnad där. Koreansk-manga läser man som en vanlig tidning/bok medan japansk-manga läses från höger till vänster. Alltså man börjar i "fel" ände av boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Läser One Piece. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 naruto is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Mina favvos är SnowDrops, Kamikaze Kaito Jeanne & Tokyo Mew Mew Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Dragonball o One Piece e mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 vanlig db är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Varken tittar eller läser så mycket manga/animes. Men ritar manga gör jag gärna (sen inte så långt tillbaka). Måste säga att jag faktiskt är ganska bra för att vara rookie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jahapp här kommer min lista: One Piece(Har läst hela serien,japanska) Naruto(har snart läst alla serier,har läst 321,japanska Ryu Deeper Samurai(Snaaart läst klart,japanska) Bleach(Nästan klart,japanska) Shaman king(Läst klart alla,japanska Dragonball z(läst klart alla,svenska XD) K2(Snart klar,japanska) Haha,har du någon gång varit i en japansk manga/anime affär i japan ? Lol,dom har allt XD Men allt är på japanska utom vissa enstaka engelska .. Och K2 läste jag som alla andra mangor från japan :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jahapp här kommer min lista: One Piece(Har läst hela serien,japanska) Naruto(har snart läst alla serier,har läst 321,japanska Ryu Deeper Samurai(Snaaart läst klart,japanska) Bleach(Nästan klart,japanska) Shaman king(Läst klart alla,japanska Dragonball z(läst klart alla,svenska XD) K2(Snart klar,japanska) Må så vara men de e ändå koreansk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Är ni säkra på att Naruto har kommit ut? Jag har inte sett den än, eller är jag blind? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Är ni säkra på att Naruto har kommit ut? Jag har inte sett den än, eller är jag blind? xD Den är släppt.Bok 1 kom 14 Juli Bok 2 kom 25 Juli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.