Chaos Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 Swg är ett online spel där du kan möta tusentals personer från hela världen! det kommer inte till någon konsoll, finns bara till pc Det är absolut värt alla pengar, det skulle nog ta ett tag att bli less på det man kan ju välja massor av saker att vara tex.Dansare, jägare,droid byggare, djur tämjare och många många mer å sen alla uppgraderingar! tex det kommer att komma en så man kan ha ett rymdskepp å kanske skjuta lite på dödsstjärnan om man vill! Men det lär man inte överleva. Citera
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 Det verkar ganska coolt, men när man betalar för ett år, får man bara ha det i ett år? Citera
Chaos Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 Nej när året är slut väljer man igen att betala år, 4 månad, månad eller 2 veckor! Citera
Skywalker Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 det kommer inte till någon konsoll, finns bara till pc jo, dom började med att göra det till alla plattformar, men sen bestämde dom sig för att koncentrera sig på pc-versionen först Citera
Skywalker Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 och hur kan du vara så säker på det, varför tror du inte mig? Citera
Chaos Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 Jag vet allt :ph34r: kanske inte allt men jag HAR spelet har läst allt på LA hemsida och deras officiella hemsida och sökt på google och jag känner många sw å swg proffs. Citera
Skywalker Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 Jag vet allt :ph34r: kanske inte allt men jag HAR spelet har läst allt på LA hemsida och deras officiella hemsida och sökt på google och jag känner många sw å swg proffs. ok, men kan du få information innifrån lucasarts som speltidningar kan? eller hade du också hört talas om det här spelet ett år innan premiären? Citera
Chaos Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 Säkert mer änn ett år!!! Ps. Speltidningar är inget att lita på. Citera
Gäst poja2000 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Skrivet 12 Februari 2004 vad är det där för spel Citera
Skywalker Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Skrivet 12 Februari 2004 Speltidningar är inget att lita på. Jo, speciellt om dom varit på E3mässan och fått höra prjektledarna från lucasarts om spelet, det var typ i oktober man bestämdes sig för att vänta med konsollversionerna :P Citera
Chaos Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Skrivet 13 Februari 2004 http://starwarsgalaxies.station.sony.com/faq.jsp?page=FAQ De väntar inte de har bestämt sig bara för PC!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.