Chaos Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Skrivet 13 Februari 2004 vad är det där för spel Ursäkta dubbel posten! Detta är Starwarsgalaxies vi pratar om ifall du undrar. Det är ett onlinespel och det bästa starwarsspelet! Citera
Chaos Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Skrivet 13 Februari 2004 vad är det där för spel!? Ursäkta dubbelposten! Vi pratar om det bästa starwars spelet genom tiderna StarwarsGalaxies!! Citera
Skywalker Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Skrivet 13 Februari 2004 http://starwarsgalaxies.station.sony.com/faq.jsp?page=FAQ De väntar inte de har bestämt sig bara för PC!!! ok då, låt mig omformulera mig, de har lagt projektet "på is". men nu erkänner du iallfall att dom började med konsollversioner också :P Citera
Chaos Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Skrivet 13 Februari 2004 jaja. men de ska i alla fall inte komma på konsollerna nu :rolleyes: Citera
Skywalker Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Skrivet 13 Februari 2004 jaja. men de ska i alla fall inte komma på konsollerna nu :rolleyes: har du hört talas om nåt som kallas framtid? fast dom kanske tar upp det när Playstation 3 och Xbox:Next kommer. vi får väl se...... Citera
Chaos Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Skrivet 13 Februari 2004 Då tror jag nog att dom satsar på nåt nytt spel för de lär bli ganska mycket problem med överförningen (tangentbord- kontroll) tänk på chat systemet!! Xboxen har väll inte så många knappar! Kanske om det finns tangent bord till xboxen. Men chansen är mindre än så här liten Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 Vad heter ni på SWG? Jag heter Yazan Yaz Och spåelar på en server som heter Bria Jag har flera karaktärer! Fråga mig om ni vill veta mer om SWG. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.