irak_king Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) hur tror ni att det kommer bli på asiencupen KVARTFINALEN SEMMIFINAL FINAL irak1-0iran japan0-1sydkorea japan3-1kina irak3-2bakestan SYDKOREA3-1IRAK sydkorea5-0saudiaarabien bakestan2-1syrien Redigerat 9 Juli 2006 av irak_king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) irak_king: Jag förstår inget av det du skrev i det inlägg, bara själva frågan. Semifinaler: Iran - Sydkorea 2-1 Irak - Japan 0-1 Final: Iran - Japan 2-2 (3-5 efter straffar) Redigerat 11 Juli 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 När börjar asiencupen? Kommer ej ihåg -.- Men Ganon. Hur ska Japan komma till final om dem förlorar mot Irak i Semin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Hoppsan, skrev visst fel, men jag tror på Japan och Iran i finalen men jag kommer heja på Sydkorea men jag tror inte att de vinner mot Iran. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 iran möter sydkorea i finalen och vinner och det kommer bli tråkigt för jag hatar iran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 (redigerat) Varför hatar du Iran, jag tycker att de är en relativt bra fotbollsnation med en del bra spelare som till exempel backen och underbarnet Hossein Kaabi och mittfältaren Ali Karimi. Redigerat 11 Juli 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag håller på Irak i Asiencupen. Men någon som har en aning om när den börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRskalman Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 (redigerat) Irak har aldrig varit ett bra fotbolls lag jag håller på iran. för jag kommer från iran hehe.chineserna gorde filmning i förra AM asien cuppen altså.Jag hopas och håller på iran förutom tycker jag inte japan eller iran visade vara sig så bra heller i VM men jag tror aldrig sydkorea komemr hamna i finalen de går ut i semin :D förresten var iran obesegrat av alla vm lagen inför VM 2 - 0 mot japan! och karimi röstades ut till asiens bästa spelare så jag håller på iran 1- 0 mot japan 4- 2 mot sydkorea och 2- 1 mot chineserna .mot japan blir det förlängning :D iran har vunnit mest i AM nåt pucko borde veta Redigerat 11 Juli 2006 av MRskalman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 höru MRskalman irak har vist varit bra fotbols lag vunit portogal med 4-2 på 2005 och monga andra!! så de sa puck0 jag hejar också på irak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Irak_king måste du va så dryg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Irak har aldrig varit ett bra fotbolls lag jag håller på iran. för jag kommer från iran hehe.chineserna gorde filmning i förra AM asien cuppen altså.Jag hopas och håller på iran förutom tycker jag inte japan eller iran visade vara sig så bra heller i VM men jag tror aldrig sydkorea komemr hamna i finalen de går ut i semin :D förresten var iran obesegrat av alla vm lagen inför VM 2 - 0 mot japan! och karimi röstades ut till asiens bästa spelare så jag håller på iran 1- 0 mot japan 4- 2 mot sydkorea och 2- 1 mot chineserna .mot japan blir det förlängning :D iran har vunnit mest i AM nåt pucko borde veta Dem har vunnit Asiencupen flera gånger så jag fattar inte varför du tycker dem suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 När börjar Cupen igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.