pho Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Slajm på Kul Tiras :) Jag kör också på Kul Tiras, har en Tauren Shaman vid lvl 45 där. Heter Shammydude. skulle logga in o adda dig på WoW nu om inte mitt acc. var fruset :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Slajm på Kul Tiras :) yiho , synd bara att jag är alliance :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Detta är alla min gubba jag någonsin haft... åherregud! Human Rogue - lv 4 *deleted* Khadgar Human Rogue - lv 11 *deleted* Khadgar Human Priest - lv 6 *deleted* Khadgar Human Warrior - lv 9 *deleted* Khadgar Human Paladin - lv 7 *deleted* Khadgar Human Mage - lv 11 Khadgar Human Warlock - lv 12 Khadgar Human Rogue - lv 16 Khadgar Dwarf Paladin - lv 26 (blev hackad) *deleted* Khadgar Dwarf Warrior: lv 10 *deleted* Khadgar Dwarf Priest - lv 2 *deleted* Khadgar Dwarf Pala - lv 3 Khadgar Night Elf Hunter - lv 11 *deleted* Khadgar Night Elf Druid - lv 12 *deleted* Khadgar Night Elf Hunter - lv 43 Khadgar Night Elf Druid - lv 7 Khadgar Tauren Druid - lv 10 Twilights Hammer Gnome Rogue - lv 7 *deleted* Frostmane Dwarf Warrior - lv 5 *deleted* Frostmane ok sammanfattning: 7 gubbar kvar utav 19 9 st totalt 10+ 2 20+ fråga mig inte varför jag tog bort några 10+ för jag tröttnade på dom och trodde att jag alldrig skulle göra en gubbe med samma class igen. synd att min palla blev deleted det var min första gubbe jag skapade jag tränade min hunter på detta sommarlov... typ 24/7 spelande (har jag inget liv eller) fast nu har jag lungnat ner mig med spelandet, läxorna går först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Detta är alla min gubba jag någonsin haft... åherregud! Human Rogue - lv 4 *deleted* Khadgar Human Rogue - lv 11 *deleted* Khadgar Human Priest - lv 6 *deleted* Khadgar Human Warrior - lv 9 *deleted* Khadgar Human Paladin - lv 7 *deleted* Khadgar Human Mage - lv 11 Khadgar Human Warlock - lv 12 Khadgar Human Rogue - lv 16 Khadgar Dwarf Paladin - lv 26 (blev hackad) *deleted* Khadgar Dwarf Warrior: lv 10 *deleted* Khadgar Dwarf Priest - lv 2 *deleted* Khadgar Dwarf Pala - lv 3 Khadgar Night Elf Hunter - lv 11 *deleted* Khadgar Night Elf Druid - lv 12 *deleted* Khadgar Night Elf Hunter - lv 43 Khadgar Night Elf Druid - lv 7 Khadgar Tauren Druid - lv 10 Twilights Hammer Gnome Rogue - lv 7 *deleted* Frostmane Dwarf Warrior - lv 5 *deleted* Frostmane ok sammanfattning: 7 gubbar kvar utav 19 9 st totalt 10+ 2 20+ fråga mig inte varför jag tog bort några 10+ för jag tröttnade på dom och trodde att jag alldrig skulle göra en gubbe med samma class igen. synd att min palla blev deleted det var min första gubbe jag skapade jag tränade min hunter på detta sommarlov... typ 24/7 spelande (har jag inget liv eller) fast nu har jag lungnat ner mig med spelandet, läxorna går först detta förklarar varför dina guides suger k*k du har ingen över lvl 25 ! >_< du har inget liv -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Wow är inte meningen med livet så jag tror han verkligen att han har ett bra liv. Tillskilnad från dig :) Den här tråden är för att visa vad för server man spelar på och det är ok om man visar sina gubbar också. Så låt honom bara vara och sköt ditt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Detta är alla min gubba jag någonsin haft... åherregud! Human Rogue - lv 4 *deleted* Khadgar Human Rogue - lv 11 *deleted* Khadgar Human Priest - lv 6 *deleted* Khadgar Human Warrior - lv 9 *deleted* Khadgar Human Paladin - lv 7 *deleted* Khadgar Human Mage - lv 11 Khadgar Human Warlock - lv 12 Khadgar Human Rogue - lv 16 Khadgar Dwarf Paladin - lv 26 (blev hackad) *deleted* Khadgar Dwarf Warrior: lv 10 *deleted* Khadgar Dwarf Priest - lv 2 *deleted* Khadgar Dwarf Pala - lv 3 Khadgar Night Elf Hunter - lv 11 *deleted* Khadgar Night Elf Druid - lv 12 *deleted* Khadgar Night Elf Hunter - lv 43 Khadgar Night Elf Druid - lv 7 Khadgar Tauren Druid - lv 10 Twilights Hammer Gnome Rogue - lv 7 *deleted* Frostmane Dwarf Warrior - lv 5 *deleted* Frostmane ok sammanfattning: 7 gubbar kvar utav 19 9 st totalt 10+ 2 20+ fråga mig inte varför jag tog bort några 10+ för jag tröttnade på dom och trodde att jag alldrig skulle göra en gubbe med samma class igen. synd att min palla blev deleted det var min första gubbe jag skapade jag tränade min hunter på detta sommarlov... typ 24/7 spelande (har jag inget liv eller) fast nu har jag lungnat ner mig med spelandet, läxorna går först vafan mener du nu? visst jag har haft många men om du läser gammla inlägg in WoW forumet så skriver jag några gånger: Jag delar account med en kompis! men det var då, nu är nu kom inte hit och snacka skit om någon och du är nog den ända som tycker att Hunters Guide suger k*k för om jag har förstått komentarerna rätt så tycker dom flästa att den är bra. (OBS delar inte acc nu har bytt account och är mer allvarlig) OBS OBS skaffa ett liv slajm istället för att vara inne på RS 24/7 och skriva onödiga comentarer till alla på fuska och som jag alltid brukade göra förut: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Detta är alla min gubba jag någonsin haft... åherregud! Human Rogue - lv 4 *deleted* Khadgar Human Rogue - lv 11 *deleted* Khadgar Human Priest - lv 6 *deleted* Khadgar Human Warrior - lv 9 *deleted* Khadgar Human Paladin - lv 7 *deleted* Khadgar Human Mage - lv 11 Khadgar Human Warlock - lv 12 Khadgar Human Rogue - lv 16 Khadgar Dwarf Paladin - lv 26 (blev hackad) *deleted* Khadgar Dwarf Warrior: lv 10 *deleted* Khadgar Dwarf Priest - lv 2 *deleted* Khadgar Dwarf Pala - lv 3 Khadgar Night Elf Hunter - lv 11 *deleted* Khadgar Night Elf Druid - lv 12 *deleted* Khadgar Night Elf Hunter - lv 43 Khadgar Night Elf Druid - lv 7 Khadgar Tauren Druid - lv 10 Twilights Hammer Gnome Rogue - lv 7 *deleted* Frostmane Dwarf Warrior - lv 5 *deleted* Frostmane ok sammanfattning: 7 gubbar kvar utav 19 9 st totalt 10+ 2 20+ fråga mig inte varför jag tog bort några 10+ för jag tröttnade på dom och trodde att jag alldrig skulle göra en gubbe med samma class igen. synd att min palla blev deleted det var min första gubbe jag skapade jag tränade min hunter på detta sommarlov... typ 24/7 spelande (har jag inget liv eller) fast nu har jag lungnat ner mig med spelandet, läxorna går först HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH *andas* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHHA *anaaaaas* AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH omgomgomgomgomg HAHAHAHHAHAHAHHAHAhHa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Ska snart börja spela och då ska jag spela på bland annat laghing skull eller hur de nu stavas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 lvl 22 och lvl 13 har inte spelat mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 17 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Detta är alla min gubba jag någonsin haft... åherregud! Human Rogue - lv 4 *deleted* Khadgar Human Rogue - lv 11 *deleted* Khadgar Human Priest - lv 6 *deleted* Khadgar Human Warrior - lv 9 *deleted* Khadgar Human Paladin - lv 7 *deleted* Khadgar Human Mage - lv 11 Khadgar Human Warlock - lv 12 Khadgar Human Rogue - lv 16 Khadgar Dwarf Paladin - lv 26 (blev hackad) *deleted* Khadgar Dwarf Warrior: lv 10 *deleted* Khadgar Dwarf Priest - lv 2 *deleted* Khadgar Dwarf Pala - lv 3 Khadgar Night Elf Hunter - lv 11 *deleted* Khadgar Night Elf Druid - lv 12 *deleted* Khadgar Night Elf Hunter - lv 43 Khadgar Night Elf Druid - lv 7 Khadgar Tauren Druid - lv 10 Twilights Hammer Gnome Rogue - lv 7 *deleted* Frostmane Dwarf Warrior - lv 5 *deleted* Frostmane ok sammanfattning: 7 gubbar kvar utav 19 9 st totalt 10+ 2 20+ fråga mig inte varför jag tog bort några 10+ för jag tröttnade på dom och trodde att jag alldrig skulle göra en gubbe med samma class igen. synd att min palla blev deleted det var min första gubbe jag skapade jag tränade min hunter på detta sommarlov... typ 24/7 spelande (har jag inget liv eller) fast nu har jag lungnat ner mig med spelandet, läxorna går först Slajm alla vet att du bara är avundsjuk för att han kan skriva guider och inte du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 alla mina då >_< Robochi (kul tiras) 52 Rouge alliance Slajm (kul tiras) 35 Rogue alliance Deadzul (kul tiras) 19 warrior horde Malgor (shadowmoon) 21 mage horde Skalman (kul tiras) 18 warrior alliance [DELETED] Dountat (kul tiras) 24 hunter alliance [DELETED] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Ismannen (khadgar) 58 Dwarf warrior Ismannën (khadgar) 19 night elf hunter tränar mest min warrior! vill bli lvl 60! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg