LeogetZ Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Detta är alla min gubba jag någonsin haft... åherregud! Human Rogue - lv 4 *deleted* Khadgar Human Rogue - lv 11 *deleted* Khadgar Human Priest - lv 6 *deleted* Khadgar Human Warrior - lv 9 *deleted* Khadgar Human Paladin - lv 7 *deleted* Khadgar Human Mage - lv 11 Khadgar Human Warlock - lv 12 Khadgar Human Rogue - lv 16 Khadgar Dwarf Paladin - lv 26 (blev hackad) *deleted* Khadgar Dwarf Warrior: lv 10 *deleted* Khadgar Dwarf Priest - lv 2 *deleted* Khadgar Dwarf Pala - lv 3 Khadgar Night Elf Hunter - lv 11 *deleted* Khadgar Night Elf Druid - lv 12 *deleted* Khadgar Night Elf Hunter - lv 43 Khadgar Night Elf Druid - lv 7 Khadgar Tauren Druid - lv 10 Twilights Hammer Gnome Rogue - lv 7 *deleted* Frostmane Dwarf Warrior - lv 5 *deleted* Frostmane ok sammanfattning: 7 gubbar kvar utav 19 9 st totalt 10+ 2 20+ fråga mig inte varför jag tog bort några 10+ för jag tröttnade på dom och trodde att jag alldrig skulle göra en gubbe med samma class igen. synd att min palla blev deleted det var min första gubbe jag skapade jag tränade min hunter på detta sommarlov... typ 24/7 spelande (har jag inget liv eller) fast nu har jag lungnat ner mig med spelandet, läxorna går först Ja skrattar hellre åt dina poster slajm..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Mosk (Khadgar) 60 Gnome Warlock, kör mest bara på han.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 (redigerat) detta förklarar varför dina guides suger k*k du har ingen över lvl 25 ! >_< du har inget liv -.- Kunde inte sagt det bättre själv, håller dock inte med om den sista biten :P Det är nog snarare tvärtom. Redigerat 17 September 2006 av Adrian Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Fronda (deathwing) 43 Dwarf Hunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Spelar på min Human Paladin lvl 37 Shattred hand och så har jag massa dåliga också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morph Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Har lvl 54 rogue på genjuros och en 38 warri på shattered hand :) Jag såg att dt var nårgra andra som körde på genjuros :) Ras? Själv är jag ally (human) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Just nu kör ajg på scarshield legion med en gnome Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 lvl 10 Nightelf Rouge på Khadgar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 detta förklarar varför dina guides suger k*k du har ingen över lvl 25 ! >_< du har inget liv -.- tycker ni verkligen att min guide var so dolig? men att seja att jag ej har nogot liv e vell att overdriva en aning? obs: skriver po ett slovenskt tangentbord nu so jag kan ej skriva alla svenska boxstever Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Just nu spelar jag på Quel'thalas med min 29 Undead rogue :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 JAg och några poolerz från min klass spelar på server darkmoon faerie på en undead nu Vi har ett guild som heter Grabbhalvorna Någon som är intresserad att vara med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 lv 8 dwarf hunter på spinebreaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg