Hampe The Killer Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 När man startar en match så står det ju en sifra efter en spelar namn kan den sifran öka och hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Om du dödar många fiender så går det upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Nej om du vinner mycket, det är inget FPS-spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Menar du när matchen ska starta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irke Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 När man startar en match så står det ju en sifra efter en spelar namn kan den sifran öka och hur?? Asså du, du måste möta typ lätta fiender och du kan kolla vilken grad på vilka lag du har på profil data sen i mitten längst ner typ. Hoppas att jag hjälpte dej!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Man måste vinna många mathcer! :D gå in på profil (när du ska starta batalj) där står det data! tryck där också kommer du att se hur mycket poeng! med dom onda örjar du som avskum och sen ohyra (vet inte nästa level! är bara i level 2 med isengård) dom goda alltså alver,dvärgar och människor börjar som bonde! vet inte nästa e bara i level 1 med de goda! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Hrm.....Hrm När du precis instalerat spelet är du i lägsta grad. (grad1) För att gå upp i grad 2 måste du vinna ca.4 matcher mot en brutal motståndare.(grad 9). (Du kan ställa in svårighetsgraden på motståndaren). Du måste vara tex vättar hela tiden för att gå upp i grad TEX min kompis har vunnit 8 gånger mot brutal. Han körde bara me mordor. Jag tycker att Mordor är best. :) Hoppas att jag varit till hjälp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.