Oddset Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 inann du köper det ladda ner demot o se om din data klarar av det :) Det är ju bara att kolla hur mycket den kräver på fodralet -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 inann du köper det ladda ner demot o se om din data klarar av det :) Exakt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 (redigerat) köpt :) de fungerar bra på min data, sånt behöver inte jag oroa mig om :medieval: demot fungerade ju bra fast jag gick in på deras egna hemsida för säkerhetsskull... :P EDIT: spelet var jättebra :D Redigerat 11 Juli 2006 av kodram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 ska jag köpa F.E.A.R, vad tycker ni om spelet? ja bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starwing2 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Den finns att ladda ner gratis om du har bittorrent. www.tankafett.com , sen klickar du på "spel" , och fear är faktiskt riktigt roligt om du kör den på nightmare hahahaha... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.