Gäst Sandkaka Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Hej! Jag letar efter ett program där man kan lägga till effekter och "modda" låtar. Alltså, att jag gör en egen version av låten. Typ speeda upp, lägga till ljudeffekter, osv. Tackar för hjälpen. ~D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Cool Edit Pro 2.0 är bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Cubase och Fruity Loops tror jag att dem hette, men dem e inte gratis om man ska ha tag på dem lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Ejay. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 medan ni ändå snackar om att lägga till saker i låtar så frågar jag om hur man får in en låt från CD till eJay dance 2+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.