samfisher Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 <_< För att <_< det är nog väldigt :unsure: svårt att sikta och så och när man har köpt det och man tycker det är svårt att sikta är det bort kastade pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Det är roligt att spela men styrningen går trögt! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ja har de i början är det inte easy men sen vänjer man sig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ja har de i början är det inte easy men sen vänjer man sig ;) Perfekt!!!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Det e lätt att sikta efter ett tag men köp det inte ändå.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag tycker du ska köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Köp Halo eller XIII i stället! XIII är bättre att spela över xbox live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Okej................Men jag tror att jag kanske ska chippa mitt xbox innan så kan jag ladda hem det gratis :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 om du chippar det kan du inte spela över xbox live bara så du vet det så du inte gör nått dummt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 JO det finns nya chip som man kan stänga av när man är på live. MEn du kan ju inte köra live på ett nerladdat spel ditt nöt, samfisher! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag vet kassler :P jag skulle bara kolla om du hängde med!Men Halo har jag redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Okej sorry för "nöt"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg